Ingen är så bra som jag

Hejsan!! (:

Denna dag har man segat fram.
Har inte gjort så mycket. Skola,Folk,Sova,Kalas,Datorn.
Jag känner att jag inte är så mycket för att skriva idag.
Kanske har det med det fula vädret vi hade idag..? Regn.Regn, jag gillar inte riktigt när det regnar... Men ibland kan det ju vara riktigt mysigt!!

Kalasfirandet idag var hemma hos Terttu.
Dock var det Sandra vi firade då hon fyller år idag. Så massa grattis till henne!
Det blev mat och stoj. Haha, dem är la härliga den där släkten^

Nu ska jag krypa i sängs tillsammans med en go film.
Tittade nyss på filman "Annie (1999)" on youtube.com
En riktigt härlig liten berättelse. Dock lite för mycket sång för min del.
Men annars helt okej..
Nej men vad sa jag, sängen och film var det jao!


Idag bar vi randigt och halvskinnbralls!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0