Första dagen..

Hejsan!! (:

Idag är första skoldagen efter lovet.
Kan meddela att det var rätt tufft att kliva upp ur sängen efter knappa fem timmars sömn.
Känner att jag inte riktigt var redo för att ta mig till skolan. Men det blev att jag åkte till skolan iallafall och kom till och med i tid. Känner mig duktigt(y

Så nu sitter jag i skolan och har som vanligt inte fått något gjort. Tror inte att någon utav oss sitter och gör det man ska då det mer liknar en cirkus än en lektion. Men vi har kul  iallafall :P
Ska på en föreläsning om en halv timme om någon skola borta i något fattigt land. Förlåt, men jag bryr mig faktiskt inte! Men vad gör man inte för lite medkänsla, så jag är väl illa tvungen att gå dit.
Kvart i fyra slutar man idag, kommer inte vara hemma försen halv fem... :(
Bläää!!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0