Far, pappa eller fader

Hejsan! (:

Idag har det varit en kort skoldag. Eller a som vanligt men inte så många timmar.
Först en engelska lektion på ca 1h 20min.
Därefter var det lunch och dagen avslutades med mediakomminikation.
Det blev att vi gick igenom arbetsmiljö provet.
Jag trodde garanterat att jag skulle få ig. Men klarade mig ganska bra. Ungefär 75 av 118.
Okej inte jätte bra. Men med tanke på att jag trodde att det skulle bli ett ig så är jag riktigt nöjd!

Nu sitter jag hemma hos Melissa och vi har precis druckit upp vårat te.
Vad som kommer härnest vet jag inte riktigt.
Jag ska snart åka till far min och spendera min helg där.
Det var ett tag sedan nu, men nu äre dax!
Det blir att jag åker till honom om någon timme ihopp om god middag(;
Och med tanke på att jag ska vara där blir det antagligen inte så mycket uppdatering här då deras internet är hemskT!
Så vi hörs väl om på måndag om inte annat:P


Var det någon som sa F R E D A G ??
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0