En dag utan slut

Hejsan! (:

Idag var det baskemig svårt att ta sig ur sängen.
Jag skulle kunnat sova hela dagen om det var så. Men ikke! Skola var det.
Okej att det bara var två lektioner, men ändå.
Svenska och Mediakommunikation. Känner att det där mediakommunikations provet som ska vara på fredag kommer gå åt helvete.
Dock så är våran lärare snäll som låter oss ha med anteckningar. Men då var ju grejen att man ska orka skriva några antecknigar också.. Jaja, jag får helt enkelt ta och jobba röven av mig i morgon!

Efter plugget blev det upp till björndammen -.
Känns nästan som om jag har börjat där igen, fyfan! Skärpning!
Men iallafall, skulle träffa Melissa och hon hade inte slutat så vi skyller på det^
Sedan blev det hem till Melissa för en kopp te och lite tjöt.
Sedan ner till Allum för att hämta ut lite recept, även en sväng på ica.
Sedan tog jag min buss hem^

Så nu sitter jag här och orkar inte ta tag i pluggandet, inte städning, ingenting.
Känner mig slöare än slöast. En löprunda hade dock inte suttit fel.
Men jag är för feg för att ta det där steget. Rädd för att det ska bli som förr.
Men vi får se hur det blir, men jag ska allt ta och börja... någon dag.


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0