Det faller vattendroppar från himlen

Hejsan! (:

Idag så regnar det. Ush! Det är grått och tråkigt och bara blä!
Igår var det helt underbart väder och idag så ändrades det tvärt. Sådant gör mig då inte på humör.

Idag kom jag iallafall i tid, i onödan!
Det visade sig att de som hade klarat antik provet inte behövde gå på första lektion. Självklart blev inte jag informerad försen jag sitter på bussen. Så jag kunde ha sovit i en timme till. Men så blev det inte.
Men vad gör det. Jag hade trevligt ändå med alla ig barnen. Nej jag skämta bara, jag skulle ha fått ig på det där provet egentligen. Men...!=?
Skoldagen förövrigt var väldigt onödig. Jag fick inte gjort någonting förutom tre tal. Det känns ju jätte bra -.
Nej men jag kan ju inte påstå att min arbetsinsatts har varit speciellt bra idag.

Efter plugget blev det hem till Melissa för en kopp te och sedan hem.
Till middag idag blev det fiskpinnar. Det var sjukt länge sedan jag åt det så det kändes som om man var ett litet barn igen^^ Men det var gott!

Nu ligger jag och latar mig och gör absolut ingenting.
Funderar på att glo en film. Frågan är bara vilken^^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0