What´s the number for 911?

Hejsan! (:

Äntligen slutat och sitter nu hemma och nördar mig.
Jag har fått låna med mig kamera under min lilla rese tid(Y
Så den ligger nu i tryggt förvar, dock på laddning.
John som gillar att prata gjorde nästan så att jag och Felicia missade våran buss hem.
Jag kan säga att jag aldrig i hela mitt liv har eller kommer göra det igen, jag hatar att springa till bussar/spårvagnar.
Ush! Sådant är ikke okej!
Aldrig igen ...

Nu sitter jag iallfall hemma, nöjd och belåten.
Nej det är jag inte alls, är hungrig och jätte stressad!
Så nu ska jag ta någonting att äta och sedan ska jag packa.
Efter det ska jag höra med Elinor om hon vill leka lite med mig^^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0