Vilken mikrofon?

Hejsan (:

Skoldagen har varit annorlunda men chill!
Första lektionen skulle vi bara sitta och läsa. Det blev kanske inte direkt läsa ur boken utan på datorn..
Men det är en annan femma!
Efter svenskan var det lunch och där efter engelska lektion.
Där vi ska skriva ett brev till "våra" mammor och vi ska låtsas vara hemlösa.
Men allvarligt?!
Vad är det för uppgift egentligen :s
Men jag får väl göra det bästa av situationen och försöka göra ett så bra arbete som möjligt....

Efter skolan blev det hem till Elinor.
Självklart blev det en kopp te! (:
Det blev även en film; This is England.
Jag har hört så himla mycket rykten om den filmen, bra rykten!
Och jag kan hålla med, den är bra(y
Men den är inte så bra som alla säger... om jag får säga det själv.

Nu är jag hemma och tänkte försöka få i något i magen och sedan plugga till ljud provet i morgon.
Dock så verkar det inte så roligt då vi ska läsa om mikrofoner, vilka mikkar som används till vad och varför blablabla..
Vi får se hur det går!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0