Tröttare människa får man...

Hejsan!

Tröttare människa får man leta efter!
Jag är så otroligt trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Jag har så mycket att göra men så lite engergi.

Denna dagen kan jag lova er att jag inte har gjort mycket!
Jag har varit i plugget och sedan har jag bara varit hemma.
Det är ganska skönt att bara sitta hemma, men ibland så känns det som om man bara vill ut och göra rackartyg (;
Men idag känndes det riktigt gött att bara få vara hemma och ta det lugnt(y
Ibland klarar jag av det, och ibland inte.'
Idag var en sådan dag som jag bara ville vara hemma och göra abslolut ingenting!

Idag ska jag lägga mig i tid.
Jag ska få sova.
Jag ska sova tills klockan ringer i morgon bitti 07.00
Det ska bli skönt att få sova mer än sex timmar...
Fan va underbart!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0