Shalalalalala

Hejsan (:

Dagen har varit meningslös!
Jag har inte gjort något speciellt.
Varit över hos Melissa och såg på ; Den långa vägen hem.
En bra film med många ledsama stunder, men den var bra!

Varit över hos Mormor på glass och te.
Mycket trevligt!
Ett stort Grattis i efterskott kära mormor och hoppas att du inte blev för trötta på oss :P

Förövrigt har det inte hänt något speciellt alls idag.
Det har varit en "bakis" söndag.
Dock så är det ju det här med läxor....

Jag kom nämligen på att jag både har svenska och engelska läxa till i morgon.
Och jag har inte börjat på någon utav dem.
Bra start Denise, bra jobbat!
... Gå och häng dig!!!!!!!
Dumma unge!

Pusshej!♥ // Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0