Nu kör vi igen...!

Hejsan (:

Skolan har börjat lätta en aning och det känns som om det mesta börjar flyta på bra.
Men det här med läxor är ju inte mitt stora intresse..
Men det känns som allt börjar lösa sig, inte lika hemskt som det var första dagen om man säger så (;

Btw så har det verkligen varit ett knepigt väder!
I morse var det solsken och även vid lunch.
Men på eftermiddagen och kvällen.. herrejävlar!
Det regnade så mycket och så "hårt" att bilalarmet på bilarna utanför började tjuta.
Helt jäkkla sjukt! Så mycket regn ;o

Efter skolan blev det ifall att träffa Elinor och Melissa.
Det blev planering inför helgen, då vi ska dra upp till Grängesberg igen "marknaden" .
Det kommer bli kul!
Bara allt löser sig, men det märker vi (;
Vi såg även Askungen2.
Bra.. men ettan är bättre (y

Våra "skoldatorer" ska även anlända snart.
Sjukt taggad och jag vill ha den nu Nu NU!
Men jag kan nog vänta lite till, eftersom vi kommer få så sjukt bra innehåll.'
Jag längtar ihjäl mig! :D


Jaja... ^^    Pusshej♥//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0