Klassfoto

Hejsan (:

Denna dagen har jag genomlidit som en död sombie...
Gick upp klockan 05.45, Lagom kul!
Känndes ovärkligt och ovärt.
Jag ska börja ettan med att hoppa av en kurs.
Bra jobbat Denise!
Så smart av mig, hade tänkt läsa spanska i ett år men jag kommer verkligen inte palla!
Det var första lektionen idag, men jag kommer verkligen inte palla !
Så det shet sig... jag måste bara prata med Bengt (språkvals gubben) om att jag vill hoppa av den.
Och han kommer väl slå till mig eller nåt, grinig ska jag säga er att han är ! -.

Förutom det så har dagen varit ganska bra.
Vi tog klassfotot och enskilda foton idag.
Måste säga att fotografen var grym!
Love him!!! okej fine. Jag överdriver lite, men han var en grym fotograf!

Efter skolan så har jag varit med Melissa, Elin och Elinor.
Vi kommer förbli bran, thats it!
Först tittade vi på filmen lånarna, grym barnfilm (;
Efter det satte vi oss och målade i målarblock med figurer ^^
Det var kul :)
Förövrigt har det inte hänt så jätte mycket xD

Uppgiften i Ljud, fattar jag ingenting? xD
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0