I´m back!

Tjenare!

Nu är jag hemma från Grängesberg.
Jag pratar dock lite som en dalmå men inte så farligt! :)
Inte lika farligt som förra gången iallafall!

Det var iallafall kul uppe i dalarna!
Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.. Men det gick ju bra iallafall!
Eller vad säger ni brudar (;
Det vi hade glömt från förra året var att vi skulle tillbaka till Grängesberg nästa vecka egentligen och inte denna..
Men va fan gör det?!
Tack för en rolig men annorlunda helg brudar! (:

Det var en rolig biltur hem till Götet iallafall.
Det känndes som om det gick ovanligt fort hem men ändå väldigt långsamt..
Men nu är vi hemma igen!
Det blev att titta på Ensam mamma söker tillsammans med Elinor med en kopp te!
Underbart!!

Nu ska jag sitta och titta på den jävla politik shiten och se hur det går.
Jag shiter hur det går och allt sådant, men det är lite intressant att kunna hänga med i snacket i morgon i plugget :P
Tillsammans med det blir det en kopp te och sedan en dusch!
Vi höres ^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0