Godnatt eller godmorgon?

Tjenare! (:

Klockan tickar och det är dags att göra i ordning sig för skönhets sömnen.
Det roliga är att jag vaknade för en halv timme/timme sedan..
Så ska jag säga godmorgon eller godnatt till er?
Känns som om jag aldrig kommer lyckas somna inatt.
Men det märker vi!

Nu tänkte jag iallafall plugga lite matte, brist på annat, och sedan göra i ordning mig.
Men vi får väl se hur det där går.

Jag var uppe hos Elinor en liten snabbis för en kopp te och lite prat(y
Det blev att vi lyssnade på musik och Denise råkade spränga Elinors högtalare som aldrig används..
Bra jobbat Denise!!
Men vafan, högsta volym and that´s it! (;
Nejdå, jag får väl köpa nya lurar till bruden... Någon gång :P
Haha nej men allvarligt, Förlåt (a


Natti^^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Katla!

det som är mitt är ditt, det som är ditt kommer aldrig bli mitt >< hahahaha! :D det är lugnt! det blir 18 gånger pär dag nu ist bara för det! (; puss<3

2010-09-20 @ 22:54:36
Postat av: Denise

Haha!! Fan va smart du är (;

18 gånger.. hm, jag är PÅ! ;D <3

2010-09-20 @ 23:38:09
URL: http://denisexeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0