Dagen med en tår i ögat

Hejsan!

Skoldagen var bra och allt gick som det skulle.
Känner dock att jag har sjukt mycket att göra
3-4 sidor i Engelska,
ett bildspels projekt i Mediaprodoktion (?),
Ett arbete om hemlösa,
Ett påbörjat projekt om Japan ska göras,
+ att jag ska kunna roa mig på min resa också.
Hur fan ska jag lyckas med allt det här?!

Jag träffade Melissa och Elinor idag efter skolan.
Känns jobbigt att åka ifrån dem :(
Hur ska jag klara mig utan min fru lixm?
Jaja, vi får väl ta igen det när jag kommer hem? :D

Det kommer även bli jobbit att säga hejdå i morgon till dem i klassen, känns som om jag kommer missa en hel del goa skratt...
Men jag hoppas att dem inte har för kul! :P

Nu ska jag packa och städa rummet..
Jo vist fan, måste ju hinna sova också-.


Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Din fru!

Så nu får jag ligga och gråta i nästan två veckor.. inte okej! "/ (buhu!) <3

2010-09-27 @ 23:46:35
Postat av: Denise

Inte okej! <<3

2010-09-28 @ 01:25:37
URL: http://denisexeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0