Boring

Hello my friend(:

Idag var det en plåga att kliva upp.
Jag började 10.30 men det tog en evighet för mig att kliva upp.
Dagen i sig har väl varit ganska okej, 2 lektioner.
Först en matte lektion på 1h 20min och sedan en Ljud på 2h 30-40 min.
Mitt schema är fine men fyfan för alla långa lektioner!
Det tar död på en.

Jag kan säga på en gång att jag somnade så fort jag kom hem, 2h sov jag.
Ush det är hemskt att känna sig så trött efter skolan -.

Det blev ifall en liten sväng över till Melissa ifall.
Även Elinor var där.
Så det blev lite prat om gamla minnen från Grängesberg ^
Haha fyfan va kul vi hade ':P


Mamma och jag längtar ihjäl oss efter Yasmine som flyttar idag.
Flyget gick idag och jag vet inte riktigt hur vi ska klara oss när vi redan längtar efter henne.
Men vi får försöka komma ner så ofta som möjligt Yasmine får komma hit så ofta som möjligt!
Älskar dig <3

Pusshje♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0