Bio

Hejsan (:

Sitter i skolan och ska straxs ha datorkunskap.
På lunch rasten blev det att beställa bio biljetter tillsammans med Ida,Nicole, Linnea och Esmmi.
Eftersom Esmmi fyller 16år idag tänkte vi förfira henne idag och sedan kör vi hårt på Lördag(y
Hela helgen är uppbokat med flickorna så det är bara att börja tagga!

Förövrigt så är det ganska tyst i vårat klassrum....
Med tanke på att alla sitter med sina datorer så blir folket väldigt osociala!
Men jag kanske inte ska säga så mycket när det gäller det där med osocial med datorn i knäet...
Men vafan, dem flesta säger ju att jag tjötar för mycket så det här blir kanske en lösning för att jag ska hålla käft..?
Men nje, jag tror nog inte det går att få tyst på mig allafall :D


Hörs senare!!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0