Alltid höger benet!?

Hejsan (:

Det blev inte en så jätte lång skoldag trots allt.
För vi fick nämligen sluta en timma tidigare än vanligt.
Så det var vädligt gött!

Jag har varit allt från svimfärdig och helt överhyper idag.
Vet inte riktigt vad som har hänt.. Galen helt enkelT !

Efter skolan blev det en fika med Moa inne i stan på Capuchino.
Väldigt trevligt och mycket prat.
Vi lyckades träffa Adrian och Nina en snabb sväng också.
Verkligen jätte kul att få se Adrian igen :D
För det var ju som sagt ett tag sedan.
Och det här med att ses en gång i månaden detta året har inte gått så bra.
Men vi har ifall sets detta året!
Och det är ju bättre än inget... eller ? (;

Efter fikat och allt var det nu var blev det hem för att ta det lugnt.
Det blev ingen lugn stund då jag träffa Danial,Simon och Sofie en sväng (:
Galet trevligt(y
Jag klandrar dig inte, men jag kommer ha galet ont i ena rump skjärten i morgon!! :P HAHA <3
Så söt så ^^
Men varför råkar alltid mitt höger ben ut för det onda?
Knäskada, skrapsår,blåmärken och mera skrapsår... Varför? xD

Nej, nu ska jag gå och lägga mig för att ladda inför i morgon.
Det kommer bli galet, helt galet, helt enkelt galet!!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Adrian

kul å se er med! <3 får ses snart igen :D

2010-09-04 @ 16:27:04
URL: http://kungadrian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0