Sista dagen...

Hejsan!  (:

Idag är sista dagen för denna festival.
Så vi har haft kanon väder och gått 5km, vi har gått i en fin liten park och bara tagit det lugnt.
Vi har även haft våran avslutningsmiddag. Grymt mycket människor och grymt mycket mat!
Gött vare i allafall.

Efter middagen blev det ut med ledarna tillsammans med Yasmine.
Först blev det till WA bar. Men vi stannade inte så länge eftersom dem stängde runt tolv-halv ett.
Så efter det bar vi av till ett annat hotell som hade en kareoke anläggning/bar.
Så det blev att sitta där i några timmar.
Efter det skulle vi vidare till parken, men där kände jag att det var dags att gå tillbaka till hotellrummet.
Det var jätte trevligt och så men kännde att jag var tvungen att packa i ordning alla mina saker eftesom vi lämnar detta hotell i morgon klockan 09.00.
Yasmine däremot stannade kvar.... Jag hoppas att hon kommer hem snart, men det tror jag nog inte.
Klockan är närmare femtiden här (på natten) och vi ska upp vid sju tiden.
Så det kommer inte bli många timmars sömn.
Men jag hoppas att man får tid att sova på bussen.
Men jag vill att Yasmine ska komma hemma också, så att jag vet att hon är i välbehåll.
Men det vetefan! Vi får väl helt enkelt se. Vi får hoppas på att det inte var öppet någonstans så att de inte kunde köpa någon alkohol! (;
Nej nu är jag elak. Vill bara att hon ska komma hem så hon slipper att väcka mig :P Då vi bara har en rumsnyckel.

Men nu ska jag försöka hitta något att få i magen och sedan ska jag sova!
Natti♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu får du allt komma hem snart din lille skit! Saknar dig tokmycket, det var aslänge sedan vi sågs!

2010-10-12 @ 17:40:48
URL: http://matilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0