Nergrävd i läxor

Hejsan!

Idag har det varit en ganska onödig skoldag..
Men ändå ganska kul(y
Jag fick klart mitt förprov och jag hoppas på att jag ska klara av provet i morgon också, men vi får väl se!
Kommer gråta om jag inte klarar det! Nej men nästan xD
Det blev i allafall klart och en kort presentation om boken jag läste. Har dock inte läst klart den, men vad gör det?
Ska nämligen nu sitta och skriva tre läsloggar som ska in idag.
Jag hoppas att jag hinner klart!

Efter skolan blev det hem till Melissa.
Det blev allt från prat till Soduko, jävla kärringar!
Nej men vi har kul :P

Så nu ska jag sitta och nörda lite, matte + word prov i morgon, och jag fattar inte ett shit xD
Men först sten seriösa bilder!! (Y



Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0