Jag saknar ihjäl mig!

Hejsan!

Idag har vi anlett hos mamma igen.
Gårdagen var ingen höjdare.
Tog det lugnt och inte gjorde något speciellt.
Har glömt av att jag har sjukt mycket att göra ligger efter med det mesta..
Men jag orkar verkligen inte!
Det är tråkigt, jag måste ha mer liv och jag ska orka! Det finns inte en chans, hej på dig mig kära ig betyg -.
ÅH! !!!!!

Sedan gör ju inte saken bätter att man har irreterande vänner, fine i love u men dra åt helvete!
Åh jag vet inte vad jag ska göra, och dra inte åt helvete... jag får bara lite damp"
Och nu vet jag inte vad jag babblar om?
Jag älskar er! !  Haha stör jag mig så visar jag det!! Mohahahaha! Nej men allvarligt jag måste ha lite fart i det hela!
Jag måste underhållas!


Ett förprov i datorkunskap
Skrivloggar (3st) till i morgon har läst två kapitel(Y
Matteprov på tisdag och onsdag?
Japanprojektet måste bli klart
Engelska prov på onsdag
Fixa tid hos optikern för att "öva" att sätta i linser
Moa och Matilda åker nu på fredag.. Hur ska jag överleva? :O
Sedan är det höstlov..?
Vafan ska jag göra under höstlovet? åh blir lack när inte saker går som jag vill! !!!


Denna dagen blev det att äta på Max tillsammans med Melissa och Nicole, mysigt!
Sedan har jag inte hunnit med så mycket mer xD
Ska följa med Melissa till kyrkan igen, haha det känns som om mina kommande söndagar kommer att spenderas där..
Efter det blir det hem och gräva ner sig bland läxor och vänta på Moa som ska komma förbi en sväng.
Den jäveln ska ju till LONDON ;O <3
Och jag är avundsjuk ska jag säga er ohja !

Nej nu måste jag nog röra mig xD





(Okej, jag har tråkigt...! )

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Why E

Men jag menade ju inte igår kväll, tänkte en annan dag vilken som helst-. puss

2010-10-24 @ 16:46:24
URL: http://whye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0