Gymnasiemässa

Hejsan!

Alla mina förre detta klasskompisar och alla andra 95: or ska i morgon på Gymnasiemässan.
Jag lovar er att jag är avundsjuk! Jag vill också gå!
För jag vill också ha gratis godis och gratis kondomer.
Det är orättvist, jag är faktiskt också 95:a! Jag borde också få vara med (a
Ibland är då världen orättvis!

Förutom skolan har jag varit en sväng hos Felicia, kissen är underbart söt!
Dock så tycks katten inte vara riktigt lika förtjust i mig som jag är i den :P
Var även uppe hos Elinor och sedan till Melissa.
Gud va vi hade kul, Melissa,jag och Lovisa började spela kort(y
Herregud, så kul har jag nog alrdig haft över ett kort spel!!
Både jag och Melissa hade en riktig rolig "match" när det gällde stress.
Det känndes som att i slutet blev det mer skratt än spel xD

Jag har även hunnit måla naglarna idag!
Det blev ett skimmer lila nagellack med utsmyckning av blomdetaljer.'
Jag själv tycker jag lyckades ganske bra iallafall ^






pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0