Fika

Hejsan! (:

Måste säga att trots alla prov så har denna dagen varit bra! (Y
Proven gick som dem gick, matten hade jag bara ett tal kvar innan vi slutade.. Så jag får göra det talet på torsdag(Y Word/data provet gick väl mindre bra.. Missade 13 poäng för att jag är dum nog och inte gör allt det lätta istället för att börja med det som är lite mer komplicerat. Åh så osmart är jag!!
Men som sagt, förutom de har dagen varit bra!

Kom hem vid en halv fem tiden.
Pluggade lite.. NOT :( Men vafan.. ^^
Vid sju tiden möter jag Melissa nere vid Allum för att ta oss en fika på de ny öppnade caféet/resturangen.
Mycket mysigt! Dock så kostar det ju så plånboken fick lida även idag(Y
Men ett ställe att rekomendera eftersom det har mysfakotor 1000!! (:
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Why E

Är det stället utanför ica? Trevligt att det blev bra då! =)

2010-10-27 @ 14:01:40
URL: http://whye.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får skylla dig själv. Det är bara nu du kan plugga. Du kommer att ångra ihjäl dig senare. Jag lovar.

2010-10-28 @ 01:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0