Energilös..

Hejsan!

Nog att våra lärare är super kassa på att informera när dem helt plötsligt ska byta schema och tror att vi som inte var på den lektionen ska veta, och att vår expo lärare är jätte tråkig och mens på det-.
Åh! Denna dagen har inte varit bra, har även fått nageltrång på det ocksås, ja man allt är underbart! >..

Dagen började på Subway tillsammans med Ida.
Riktigt mysigt ska jag säga! dock så var deras kaffe ingen höjdare ):
Efter det blev det till vårdcentralen. Och det var inget fel på mig.. ?
Åh cp ! -.

Jag som tyckte Björndammen var en slapp skola.. denna är nog snäppet latare.
Fine jag ska inte klaga men jag har pms utbrott!  -.
Jag klagar inte på att vi inte har mycket läxor, utan att det känns inte alltid riktigt seriöst.
Det kanske är fel linje för mig? Men åh nej, jag har kul iallafall! :D

Är sjukt trött!
Jag skulle egentligen åkt in till stan igen för att följ Melissa in på gymnasiemässan.
Men dem stängde 18.00 så jag skulle aldrig ha hunnit in.
Så väntar på att hon ska komma hem ist^
Ska sova tills dess, för jag är så sjuuukt trött..
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0