Det brustna hjärtat

Jag trodde det var vi två
Vi två som skulle gå hand i hand livet ut
Men jag hade fel
Oh så fel jag hade!

Du stal mina vänner du stal mitt allt
Jag gav dig kärlek men fick ett slag tillbaka
jag gav dig mitt liv men fick ingenting tillbaka
Oh så fel jag hade

Jag trodde det var vi två
vi två som skulle gå hand i hand, men oj va fel jag hade

Jag önskade att det skulle gå längre
men jag orkar inte!
Jag orkar inte när du gör så här mot mig...

Förstår du inte själv?
Du skadar inte bara dig själv utan även mig.
Det är du som har valt det var du som sa nu är det slut
Det var du som tog det sista andetaget

Jag känner att det inte är någon ide att kämpa
att jag ska hålla minen och låtsas som ingenting
Men nu är det slut!
Jag känner att nu är det nog.
Jag säger hejdå

Hejdå
Nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0