Den kristne jäveln

Hejsan! (:

Dagen har varit så jävla seeg!
Jag vaknade inte försen vid tolv halv ett tiden på förmiddagen...
Bara det förstörde mesta dels av dagen.

Jag har iallafall lyckats göra en uppgift i engelskan.. så nu har jag "bara" typ tre sidor kvar-.
Plus en massa annan shit som jag inte vet hur man gör och vad jag ska göra(?)... Men vi får väl se hur det går!

Förutom allt plugg så har jag lyckats ta mig till gudstjänsten idag tillsammans med Melissa.
Eftersom Melissa behöver underskrifter så måste hon självklart gå på gudstjänster också, och det blir jag som blir drabbad ;P
Nej men det var faktistk ganska gött. Jag har nog blivit lite mer kristen av mig efter alla gudstjänster, prat, lekar, läger m.m det ta sig, men dem har väl hjärntvättat mig (;
Nej då, det var faktiskt riktigt harmoniskt om jag får säga det själv.
Funderar faktiskt att gå vid jul, så himla mysig stämning då!
Men vi får se hur det där blir(y

När jag till slut kom hem var det att fixa i ordning lite saker innan Moa älski kom föribi.
Det blev lite present delning (Koreanska stuff) till Moa. En termos och ett bokmärke.
Jag hoppas hon blev glad :P
Sedan blev det ju självklar en kopp te, denna gång med smak av jordgubb och champanj (stavelse?).
Det blev en massa prat och ensam mamma söker(y
Straxs därefter blev det hemgång för Moa, och läggdags för Denise :P
Nje, men jag måste skriva klart lite engelska stuff -. Som aldrig kommer göras eftersom jag hatar det ämnet...
Kan bero på mina föredetta kassa lärare som hatade mig och jag hatade dem.
Om inte annat så skyller vi på dem ! :P

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Why E

Champagne

2010-10-18 @ 10:23:04
URL: http://whye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0