Dagen med ett slag i magen

Hejsan!!

Jag följde med Melissa som jag skrev tidigare.
Det var nog tur för annars hade jag nog skjutit skallen av mig för att plugg.
Jag orkar inte med detta!
Det är för mycket, för mycket plugg!
Ett förprov och idoter det funkar inte riktigt...
Men som sagt, Tack issa att jag fick följa med (a
Det var behövande(y

Moa tittade in som planerat!
Fan jag är glad att jag har henne.
Utan Moa vet jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen, Älskar dig tjejen! <3

Och dels behöver jag min syster!
Jag behöver någon som kan säga till mig på skarpen och göra allt bätter...
Jag saknar dig syrran, allt känns shit just nu.
Åh! Kom hem.. eller rättare sagt, jag får komma till dig.
Älskar diig!!!!


Här ger vi inga glada miner inte!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0