dagen med ett(?) skratt

Hejsan! (:

Jag trodde till en början att denna dagen skulle bli dödens...
Men efter någon timme släpptes allt.
Det blev inte mycket skolarbete gjort utan det blev däremot en hel del skratt som avgjordes!
Har så otroligt kul idag, helt sjukt vad man kan skratta åt dem mest sämsta kommentarer och histrier som man man aldrig riktigt hört..
Men ack så kul vi har haft i plugget idag!! <3

Efter skolan blev det hem till ida.
Det blev att köpa godis och bak till en kladdkaka!
Det blev otroligt gott men dock väldigt mättande^^
Det blev även en snabbis över till Melissa.
Blev prat om de verse saker(y

Annars har det inte hänt så mycket.
JAg är döds trött!
Godnatt°
Pussej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Why E

har du mitt armband jag köpte i China town? jag har inte fått med mig det hit och tänkte om jag kanske hade lagt den i din handväska eller något. Puss

2010-10-20 @ 19:29:56
URL: http://whye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0