Dag2 eller är det 3?

Hejsan (:

Man blir helt tidsförvirrad här, så jag har ingen aning vad det är för dag eller vad klockan är eller hur många dagar vi varit här... Väldigt förvirrande!

Idag har vi iallafall fått sova ut och bara tagit det lugnt.
Vi har gått på de Koreanska gatorna och lärt känna affärerna bättre(y
Har ännu inte köpt något, men det kommer väl (;

Jag hoppas på att jag hittar något i morgon^
Det har regnat idag. Dock inte jätte mycket men tillräckligt mycket för att skorna ska bli blöta xD
Converse är sjukt biliga här, ca 250-350 kr paret! Me like!!
Så kommer förhoppnigsvis komma hem med Converse! :)

Som sagt, jag kan inte ladda upp bilder så det kommer senare (y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag köpte ett par converse för ca 180 kr och ett annat par för ca 220 kr i somras, passa på när du är där ;)

2010-10-03 @ 11:59:28
URL: http://fromjwithlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0