Dag1 29-09-10

Hejsan! (:

 

Sitter nu fast i Dua i Katar (?) och väntar på vårat flyg till Korea.

Vänte tiden är på sju timmar, men vafan.. Vi kan ha skoj ändå :P

 

Vi startade våran färd redan klockan 01.30 i natt . På väg mot Stockholm.

Från Stockholm blev det att ta flyget från Arlanda.

Måste säga att ibland hatar jag verkligen flygbolag och kortnummer och allt var det är..

Det blev jätte mycket strul när vi skulle checka in.. Så det blev att springa igenom hela Arlanda från den ena sidan till den andra för att hinna med planet.

Jag kan ju lova att våra väskor inte kom med planet.

Men men, då blir det att shoppa nytt! Och det kan man ju inte säga nej till.. eller?

 

Det var kul att träffa syster igen. Har saknat henne!

Dock känns det inte som om hon har flyttat nu när jag träffat henne men det kommer märkas väldigt mycket efter denna resa.

Men vi får göra det bästa av situationen och umgås så mycket som möjligt nu under dessa ca 2 veckorna som ska tillbringas i Korea J

 

Vi kommer vara framme 16.30 i Korea.

Fast sedan ska vi ju försöka ta oss till hotellet också.

Men jag tror det ska gå bra och jag hoppas att vi inte kommer till hotellet för sent så att vi hinner strosa runt lite på de koreanska gatorna(y

Vi ska bo på vandrar hem nu de första 3(?) dagarna. Sedan blir det sheraton och lotte(y.

Ni får bilder på det sedan !

 

Med familj och kusinerna + en familj kan det ju bli lite rörigt.

Men så här kul har Noel och Daniel om väntan till Korea!

 

Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder.. Så det får lov att komma senare ^^

Pusshej♥//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0