Dag2 01-10-10

Hejsan!

Vi har nu varit i Korea i några timmar.

Vi har checkat in på ett vandrar hem i Seoul vid namn Sunshine guste home.

Det är ett trevligt litet vandrarhem i förorten.

Dock så tycker jag inte att det är så frascht!

Det finn möggel på väggarna och jag hittade ett porrkort under min huvudkudde…

Vafan är det här liksom?!

Men men, jag tänkte ge det till kusinen i morgon vid frukosten ;)

 

Vi har i alla fall lyckas komma fram och allt är frid och fröjd, dock så har en utav våra väskor försvunnit.. Vi hoppas på att det blir upphittat snarast!

 

Vi  fick i alla fall ätit lite koreansk mat.

Dock var maten väldigt stark! Så den gick knappt att äta.

Men förutom det så var det jätte gott!

 

Lite trassel under hela resan kan jag ju säga att det varit.

Men vi får hoppas att det blir bättre under morgon dagen!

 

Klockan är nu 01.30 här i korea så det är dags för att sova.

För ni där hemma så har ni för tillfället snart kväll. 17.30 för er.

Jag får hoppas att tidskillnaden inte kommer bli alltför jobbig för mig…

Nu måste jag dock stänga ner då lilla Noel klagar på att det är dags att stänga ner!

 

 

Pusshej<3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0