Billiga converse!

Hejsan!!

Dag fyra tror jag att detta är? 4/10-10 är det iallafall(Y
Jag har äntligen hittat lite shopping prylar som nu är mina!
Tre ringar, ett nagellack, strumpor, bokmärken och lite presenter.
Jag har även hittat grymt billiga ÄKTA converse! 250kr st. Helt underbart!!
Har köpt ett par marinblå och ska köpa ett par till, vet dock inte vilken färg det kommer att bli.

Det känns lite som om vi kan den här delen av soule nu. Men det är kul, man känner iallfall till gatorna man går på. För så brukar det nämligen inte vara :P
Plus att koreanerna har verkligen kommit in i socialliteten (Y
Jag överlever, det finns massor med caféer och massor med shopping!
Så det är prima!!!
Dock så är det fortfarande kallt, men det regnar iallafall inte! <3

Klockan är närmare åtta/nio tiden nu. Vi ska om en stund ut och äta och sedan blir det shopping!
Nattmarks shopping! :)
Me like!! (;

Deär de köpta ringarna, den på lillfingret är en våran systerskaps ring, både mamma,jag och syster har likadana. Den andra ringer är en ny favorit! båda köpta o Korea. Naglarna har syster målat på mig(Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0