Back to Sweden

Hejsan!

Äntligen hemma, dock ii jetläg fortfarande.
Men det hoppas jag att jag vänjer mig av vid fort!
Med två dagars partaj så bör det nog lösa sig(y

Det känns iallafall skönt att vara tillbaka i Sverige igen, se stjänor, andas friskluft, känna till gatorna.
Det är rätt gött! Men det känns på något sätt sorligt att lämna allt man går/gått igenom.
Men det har varit en fantastisk resa med massa underbara människor!
Lite svårt att förklara allt för det är en upplevelse i sig!



Detta jetläg som jagg är i är inte bra. Gick upp klockan 07.00 (och ingen skola) och är fortfarande vaken.
Det är illa!¨
Trots ingen skola kännde jag att jag behövde gå till någon skola, så det fick bli att hälsa på hos Björndammen.
Var med Lovisa och Melissa hela förmiddagen(y

Vid halv tre tiden bar det av till banken med mamma för att äntligeen fixa id-kort och bankkort.
Det har tagit sig ett tag komma till skott menn nu så blev det av.
Dock får jag inte mitt id kort försen om 2veckor.

Efter banken blev det till Elinor för att prata strunt och dricka te!
Efter det blev det hem till Melissa.
Sedan så kände jag att jag var tvungen att ha något i magen så gick hem och åt.
Därefter blev det partaj!! :D
Och vi kör i morgon också, men i morgon kör vi på riktigt(Y


Alldeles försent och helt ofixad(Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: R

Trevligt att se dig igen! Kom gärna förbi igen. Helst när jag har mer tid över. :)

2010-10-16 @ 17:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0