Back in school .-

Hejsan!

Sitter just nu i skolan, känner att jag har en hel del läxor på hög som bara ligger och väntar på mig.. Och för varje minut så växer högen. Detta kommer aldrig att gå. Har sjukt mycket att göra och jag fattar inte ens programen jag ska använda..

Under dessa kommande veckor fram till höstlovet kommer det spekulera Japan i skolans korridorer..
Ett stort jävla Japan projekt som verkar jätte tråkigt! Jag själv ska skriva om Manga tillsammans med 3 andra.
Manga liksom? Vafan ska man skriva liksom ;s
Pallar inte!!

Förövrigt så regnar det här i Göteborg, känns ju sådär kul med tanke på att det har varit strålande sol hela helgen.
Jävla Sverige!
Jag funderar starkt på att följa min systers spår och flytta utomlands.
Det känns väldigt lockande!!!

Btw så har jag ett rum att göra när jag kommer hem och saker som bör placeras och plockas upp... Vi får se hur detta går. Jag funderar även på att ta mig en titt förbi Felicia påvägen hem då jag vill se hur lilla kissen,Selma (?) , ser ut. Föhoppningsvis är hon en glad prick (:

Det är så här det känns....
Jag ska försöka plugga lite också, det ser inte så lovande ut!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0