8 okt-10

Hejsan!

 

Vi har nu bytt hotell till Komandor som ligger utan för Seoul.

Det är fortfarande festival och idag har vi för det mesta åkt buss..

Vi har varit och tittat på en jätte klocka/bjälra(?) vi har även varit och sett de militära. Ganska fascinerande må jag säga.

 

För övrigt har det inte hänt så jätte mycket. Är ganska trött då jag bara sov 4 timmar i natt. Men sov dock på bussen, men fortfarande trött.

Hoppas att det går över(Y

Det har regnat idag, regnet kom senare på kvällen (som tur var). Så vi får hoppas på att vädret är bättre i morgon då vi ska vara utomhus.

 

Maten är mycket bättre i år dock så tycker jag att ledarna kunde vara lite roligare :P

Vi är nog bland dem yngsta under denna festivalen.

(Om ni inte hänger med i svängarna så är vi nu på en festival för adopterade och förre detta inneboende koreaner med respektive familj).

 

Jag har lyckats fylla minnes kortet två gånger under resans gång, dock inte tagit bilder för skolarbetet. Men jag är ju på semester (;

Fast ibland undrar man… Klockan sex serveras frukosten i morgon och klockan 08.30 går vår buss. Så det är lite tidigare än när man går till skolan…… Men detta gör man inte så ofta och till skolan går man nästan varje dag till, så man får helt enkelt stå ut.

Jag har ju syster som drar upp mig på morgonen så det blir ganska bra, då slipper jag hålla ordning på någon tid (Y

 

Bilder kommer som sagt senare om jag möjligtvis inte slänger in ett inlägg med bara bilder. Vi får se!

 

Och ett stort grattis till min söta lilla Moa!

Tråkigt att jag inte kan vara med och fira henne idag på hennes födelsedag men jag hoppas att du får en underbar dag Moa.

Saknar dig och älskar dig!! (: <3
Pusshej<3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0