6 0kt - 10

Hejsan! (:

 

Nu har vi tagit in på Sheraton och det är så mycket finare än på vårat gamla hotell!  Men det är inte så konstigt eftersom detta hotellet är bland dem finaste hotellen i Seoul.

Vi har en jätte fin utsikt och underbara sängar!

 

Middagen kommer serveras klockan 19.00 idag, hoppas att det inte bara är koreansk mat så att man blir mätt (;

Men det ska nog gå bra. Annaras så gör det ju inte så jätte mycket eftersom jag är glad bara över att inte ha en ikke hård säng!

 

Det har varit dålig uppdatering ang bloggen då det inte finns något internet. Men allt dokumenteras och kommer komma upp i efterhand(y

 

Shoppingen har varit bra, jag har lyckas spendera bort nästan alla pengar utan att veta riktigt vad jag har köpt och vad saker kostat… Men vafan, det är ju semester!

Ett par pippi-skor har i alla fall äntligen köpts!

 

Nu ska jag tjöta lite med syster eftersom hon och jag delar rum, känner att jag måste vara lite social :P

Och om en stund ska vi se oss omkring i hotellet! (Y

 

Pusshej<3//Denise

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0