Utgång!

Tjenare tjenare!!

Har precis kommit hem från släktkalas.
Joukos mamma fyller nämligen 80 år idag, så massa grattis till henne!!
Det var trevligt men vääldigt låntråkigt.
Hade inte grabbgänget varit där hade jag nog avlidit av att ha hjärnan fylld med finsk musik..
HAHA!!! Dem är goa den där finska släkten, dock lite för mycket ibland ;)

Men nu blir det utgång om en liten stund!
Jag är peppad! ohja, jag vill jag vill!
Vi får se hur denna kväll slutar, jag lyckades få med mig Melissa tack och lov!
Hade varit lite läskigt att åka hem själv mitt i ingenstans.
Sedan är ju inte mamma så glad på mig heller för att jag ska iväg, men jag menar; ibland måste man trotsa!
Nej men allvarligt, förlåt, men jag känner att jag inte kan sitta hemma en sådan här lördag(Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0