Ung & bortskämd

Hejsan!  (:

Skoldagen har varit helt okej, jag lyckades få gjort klart en uppgift i svenskan. Typ första gången som jag har gjort klart något på lektions tiden. För det mesta brukar det vara Facebook som gäller !

Efter plugget blev det över till Melissa :)
Det blev ner till Allum för att handla och sedan ung och bortskämd.
Måste säga att det börjar likna mer paridase hotel (utom de snuskiga detaljerna).
Det är lite kaaous för tillfället. Men det är kul att se, dem är inte så dumma som dem sägs sig vara.
Utan dem spelar ganska "bortskämda" väligt bra. Men hade jag varit som dem hade jag också utnyttjat tillfället.
Vem vill inte ha allt serverat på ett silverfat liksom? (;

Nu sitter jag hemma och tittar på pansionärs jävlar.
Riktigt goa gubbar det där!
Förutom har det inte hänt så jätte mycket idag.
Ska byta linserna dock.
Äntlingen nya(Y


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0