Två studenter med en lat mamma?

Hejsan! (:

Morgon dagen var hemsk, buss resan var hemska, första lektionen var hemsk!
Ja, vi kan ju inte säga att min förmiddag var speciellt bra. Den var hemsk!
Hade sprängande huvudvärk när jag vaknade, spyfärdig på bussen och kokande varm på första lektionen.
Tror jag åkte till skolan med feber? Men vafan, i med lite piller så löser sig det mesta!
Nej men allvarligt, det är hemskt att vara sjuk! riktigt illa är det.
Men det känns som om det är på bättringsvägen, men så sa jag sist också.
Men jag har inte alls haft lika ont i huvudet idag (under eftermiddagen/kvällen), så det är iallafall positivt.
Men jag har fortfarande ganska ont i halsen. Som tur är det ingen halsfluss... bara för att får jag väl det nu?

Skolan gick för övrigt bra. Expon idag var det inget dagis, denna gång var det lite mer läro i det hela. Dock sådant man redan vet.. Men helldre det än klippa och klistra(Y
Nästa gång värkar då väldigt rolig, då vi ska börja med affichering (?) jag tror det var de iallafall ^
Matte lektionen gick däremot inget vidare. Det känndes som om jag skulle smälta för att jag var så varm.
Hela jag känndes som kokande vatten, men jag vägrade att inse att det var så utan jobbade mig igenom sakta men säkert!

Efter skolan blev det ut till skogen och vandra. Melissa och Nicole hade gjort en söt liten picknink som vi skulle ut på.
Från en början var det bara dem två som skulle få mysa och ha det roligt, men jag kände att jag också ville vara med. Och det fick jag! (: Så det blev en kopp te och grodbakelser(Y
Mumsigt värre (:
Därefter blev det våran favorit sysselsättning, kortspel(;
+ en riktigt goding som försäljare av brandläckare. Kunde inte riktigt släppa blicken från honom^
Men jag tror nog det var mer hans röst som gjorde det hela lite mer spännande än vad det redan var !

Efter det blev det att gå till en utav gårdsgrannarna för en middag.
Kommer inte riktigt ihåg vad maträtten hette som vi åt, men det var riktigt gott(Y¨
Inlindrad köttfärs m.m i tacobröd var det iallafall, riktigt mättande.

Efter middagsbesöket blev det över till Melissa för att skapa en familj med inblickar av oss själva + en mamma som var lat. Och inredning fick vi bestämma själva! Haha!! Love the sims2 (;
Fortsättning blir det i morgon (Y

Nu ska jag pilla lite med powerpoint igen och se hur det går^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0