Snö i november...?

Tjenare tjenare!!

Vaknade upp i morse utav att det var så himla kallt..
Tittade ut genom fönstret och såg att det var alldeles vitt på backen.
Det hade börjat snöa..

Ja vi ser det snöar vi ser det snöar det var väl roligt hurra!! ....
Nje.. inte så roligt om jag får säga det själv, jag hade hellre haft solsken och 20grader varmt! (Y
Men jaja, det ska ju bli den kallaste vintern på 1000år så det var väl lika bra att det startade nu.
Men jag känner att det är lite tidigt för snö !!

Förövrigt har jag helt plötsligt en massa att göra i skolarbete.
Så vi får se hur denna vecka slutar.
Det känns iallafall som att halsen börjar bättra sig och jag hoppas att jag är helt frisk till helgen(y

Nu blir det att plugga till engelska provet som är i morgon!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0