påvärkad?

Är det inte lite roligt att man kan påvärka en människa så djupt utan att man ens gjort det med flit?
Att man råkar säga/skriva något som man inte ens menat skulle bli så individuellt?
Att någon/några tar åt sig utan att det menas till just dem själva?
Att man uttrycker sig fel och det missuppfatts... det är inte första gången.
Men jag kan inte hjälpa det, det bara blir så.
Men jag vill att ni ska veta, att allt jag skriver kanske inte alltid är perfekt och korrekt!
Att jag inte med vilje vill råka skada någon fysiskt eller pyskist.
det bara blir så...
Det är inte meningen, men det händer att man uttrycker sig fel och alla gör misstag.
Men det ska inte hända igen, eller så kan jag ju inte säga! För det hände alla !!

Kösshej leverpastej!♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0