Livet är en fest!

Hejsan! (:

Det gick mega bra hos optikern, 250 kr för tre styck linsvätskorflaskor (?) . Grymt jöö !
Så ska jag få mina linser inom kort, dem skulle ringa(Y
Sedan är det ju det här med att man inte ska tappa bort dem, eftersom jag ska lyckas hålla koll på dem i ett halvår och lite till.. så vi får se hur bra det går! (Y Annars är det ju bara att köpa nya, dock ett helt månads studiebidrag som går åt. Men det kan va värt! Jag menar, jag måste ju kunna se? ;)

Idag har jag varit lite varstans.
Först var jag hos Nicole/Melissa. Det blev att glo Idol^
Sedan blev det hem till Matilda tillsammans med Nina. Mycket trevligt, då det var ett bra tag sedan jag såg dem båda!
Det blev som vanligt en heel del snack!
Därefter blev det hem till Nicole igen, för att götta sig med lite goa människor!
Dock så var jag väldigt trött så jag var inte så pratglad som jag brukar ;)
Sedan blev det hemmåt(Y

I morgon däremot kommer det att bli väldigt mycket att göra.
Passa lillebror, kalas, passa lillebror igen och sedan utgång.
Vi får se hur denna kombination ska fungera, det kommer bli en seen hemgång i morgon kan jag lova(Y
Men vafan, LIVET ÄR EN FEST! Ohyes!!!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0