Lego

Hejsan! (:

Det blev en kort natt sömn för mig.
Låg och tittade på ung & bortskämd fram till 05.30.
Sedan skulle man upp vid tio tiden och vara barnvakt åt lillebror.
Sådär lagom pigg..
Hade tänkt att jag och den lille skulle ut och leka i snön, men så blev inte fallet!
pyjamas och ligga i soffan och inte göra speciellt mycket var mer lockande än att gå ut i det kalla vädret.
Med tanke på att jag var så trött blev det att sova efter barnpassningen.
Kan ju meddela att halva dan gick bort.

Under eftermiddagen/kvällen tillbringade jag tillsammans med Melissa,Kajsa och Philip.
Vi var och handlade och på kvällen blev det en film och kopp te! (Y

Lilla Noel bestämde sig för att vi skulle leka med Lego. And thats iT!
Så här är en bild efter vårat fina lilla värk(Y


Pusshej Nu blir det film(Y ♥ //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0