Jag orkar inte!

Jag orkar inte, jag pallar inte med skolan längre.
Jag känner att det kanske är fel linje jag valt i allfall?
Jag känner att jag behöver skapa mig något slags tempo för att jag ska lyckas..
Jag känner att trots alla sjuttioelva prov som vi hade per vecka i grundskolan skulle jag behöva.
Jag skulle behöva lite mer fart. Denna dagen var dock jävligt rolig, jag längtar till 2:an.
När man stressar ihjäl sig för att hinna med allt, ohja, jag saknar att känna mig fången!
Okej, jävla pysko men det är inte så jag menar , jag vill bara känna att jag har kontrollen över vad som ska hända och vad som inte ska hända...
Jag vill kunna ha mina dagar planerade, men det tycks inte gå.
Det tycks inte finnas i deras system.. jag blir lite smått crazy!!

GOD NATT!!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0