Hata morgon

Hejsan!!

Jag kan ju medela att morgondagen började inte bra!
Alla i hela famlijen står och gapar på mig det första dem gör.
Jag häde läget under kontroll och viste precis hur mycket klockan var trots det så blev det kaos där hemma.
Och så kommer mamma och är så kass och säger att hon ska dra in mitt studiebidrag ;O
Tror hon att hon är rolig eller? ;O
Och det jävla kortet vill ju inte funka !! SÅ jag har fortfarande inga pengar !
ADHD .COM!!!!!
Inte okej :(

Sedan när jag väl har kommit till skolan orkade jag verkigen inte koncentrera mig.
Med tom mage på en matte lektion är aldrig kul!
Nu ska det bli datakunskap om en stund, glömde lurarna igen ;O
Som sagt, dagen har ju inte direkt börjat bra...
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0