Gustavsvik

Hejsan!!

Nu har vi äntligen kommit hem.
Det var faktiskt väldigt skönt att åka iväg ett tag, man släpper liksom allt.

Som sagt, vi var vid Gustavsvik camping. Det var faktiskt väldigt trevligt.
Dock så är camping livet ingenting för mig.
Jag tror nog jag hade trivts bättre på ett fint hotell rum(Y
Men detta var också helt okej.

Det var en jätte fin camping nära till badet.
Men jag tror det skulle vara bättre att åka dit på sommaren.
För det var verkligen en jätte fin "park" i området.
Men som jag nämnde tidigare, camping är inte riktigt för mig.

Väl hemma blev det att äta mat, hem lagade hamburgare, riktigt gött!
Sedan blev det vidare hem till mamma.
Här var det fullt hus med släkt från Linköping/Lindköping (?) och mormor.
Trevligt iallafall :)
Har även fått prata med syster en stund! ¨
Saknar ihjäl mig efter henne!!! <3

Så det ska bli att trappa ner på en sak, väldigt mycket, så att jag kan spara pengar för att fortast möjligt komma till syster! :( <3



Ensam mamma söker idag med Melissa och en massa prat, det var väldigt trevligt !
Annars har inte mycket hänt (;
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Why E

Linköping heter det. Tror inte att det finns något som heter Lindköping. Lidköping finns det ett ställe som heter. Puss

2010-11-09 @ 01:55:57
URL: http://whye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0