Den heliga familjen Addams

Hejsan! (:

Det blev att umgås med Melissa idag.
Jag hade iallafall super mysigt och super kul.
Det känns som om det var evigheter sedan jag var på sådant "flum" humör.
Haha!! Melissa kanske tröttnade lite på mig, men vafan gör det? :D
Kul vare iallafall(Y

Det blev en fika på Briggen. En kaffe latté och en morots kaka. Denna gång med kanel på toppen.
Väldigt speciellt men ändå väldigt gött^
Sedan blev det hem till Melissa för att glo en film.
Det blev då den mest knasigaste film jag någonsin sätt, Den heliga familjen Addams.
Jag måste erkänna att den var jäkkligt kul men ack så knas den var.
Men det bästa var ju barnflickan som inte lyckades få död på gubben.
Och den lilla Babty vid namn, Pubert.
Pubert .. Vad är det för namn egentligen?
Åh jag dör, roligaste namnet ever!!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0