Busschaför

Hejsan!!

Jag kan ju inte påstå att denna dag började bra och den blir ju inte direkt bättre.
När jag skulle gå av bussen så stänge busschafören dörren.. på mig!! ;O
Jävla gubbe säger bara!
Om folk nu vill tjuvåka så låt dem, kommer det en kontrolant så får folk skylla sig själva.
Men stäng inte dörren på mig din f*n******!!!!

Och låt mig skriva vad jag vill i MIN blogg!
Sluta bry er så mycket.
Passar det inte, fine! Men kom inte och klaga och påpeka mina texter/bilder m.m som du/ni inte tycker om.
Klart jag vill ha era åsikter, men om det är påhopp så kan ni ju ta och gå någon annanstans!!
För det är ju bara löjligt!
För det är ingen som bett er läsa eller kommentera min blogg, det är frivilligt.

Hej hopp gummi snopp! ♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0