Blunda inte för problemen

Att man alltid blundar inför sina problem..
Varför inte ta tag i problemet/problemen på en gång?
Varför skjuter vi alltid upp det..

Kan det inte finnas en max gräns för hur länge man kan skjuta upp sina problem?
Varför kan man bara inte ta itu med sitt ?
Jag menar, hur svårt kan det vara?!

Men jag håller med, det är är väldigt lätt att skjuta det framåt.
Men en dag står du med alla dina problem samtidigt..
Helt plötsligt var det inte lika roligt att stå där.

Jag har precis börjat inse att det kanske är dags att göra någonting åt det.
Att det är dags att se sanningen, jag ska sluta blunda.
Jag ska sluta blunda för det som egentligen är så lätt.
Jag ska inte blunda något mer, och det borde inte ni heller göra!
För alla har vi våra problem, vissa mindre och vissa större.
Men börjar du någonstans så minskar förhoppningsvis ditt/era problem(Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0