BAMSE

Hejsan!! (:

Jag kan ju inte mer än att säga att lillebror och jag hade det riktigt mysigt igår då vi somnade till Bamse!
Men jag måste säga att Bamse avsnitten är faktiskt lite läskiga. Framför allt Bamse i trollskogen.
Lille Noel hoppade till ett antal gånger + att han lyckades skärma upp mig på något vänster..
Men det var mysigt (Y

Idag kände jag däremot inte för att ta mig till skolan.
Det kändes helt enkelt inte rätt.
Så jag stannade hemma tills sista lektionen skulle börja.
Eftersom sista lektionen var datorkunskap och vi skulle ha prov i photoshop kände jag att jag var tvungen att ta mig till den kalla skolan iallafall.
Ja ush! Munkebäck har verkligen inte värme på skolan, kan säga att jag nästan fryser ihjäl i klassrummen, men dock så fryser jag vart jag än går nu för tiden.. Men ändå ;o

När väl hemgången kom bar det av till Rusta tillsammans med Melissa.
Vi skulle egentligen hitta en julklapp men det fick bli Toffé istället ^^
Gott gott!!
Och mitt kort ville inte funka och fick lite damp, så nu är ett nytt påväg eftersom jag råkade låsa kortet(Y
Aldrig använt också, jag är grymast!! Mohahaha!
Nej men A, annars har det inte hänt något speciellt.
Jag tänkte ta en titt i min läxhög.
Vi får se vart jag kommer(Y

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0