Allt känns fel

Jag förstod det inte då, men jag gör det nu.
Men varför just nu, ett halv år senare?
Ett år sent för att ändra sig.
Jag vet att jag kan ändra mig, men det är inget jag tänker göra.

Jag trivs så bra, så bra i eran närhet.
Jag blir glad när jag ser er, jag blir glad även fast morgon dagen gått åt pipsvängen!
Ni gör helt enkelt min dag.

Från att lämna dem mest underbaraste personerna jag någonsin träffat känns det ändå ganska bra
Dock behöver jag mer
Jag behöver någon att älska, någon jag kan omfamna.
Jag behöver er!

jag behöver en större kalender, jag behöver mer pengar, jag behöver det mesta!
För att det ska kunna gå runt måste jag ha det planerat, jag behöver allt på ett vitt papper.
Jag behöver känna mig stressad och helt vimsig.
Jag behöver det.
För i nu läget, oj jag orkar då ingenting.

Jag har aldrig tänkt på att man blir helt slut, man blir tömd på luft
man kan inte leva som man borde¨
Vad jag behöver är fart, spänning, sådant som är ofarligt men ändå så farligt...
Jag behöver liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0